OVER CORSOSHIRT
Tijdens een hectisch bouwjaar in 2016 maakte Gezienus een meme met de qoute “Eat, Sleep, #Waagnbouwn, Repeat”, (inspelend op de toenmalige hit “Eat, sleep, rave, repeat” van Fatboy Slim).
De meme trok online de nodige aandacht, wat Wiljan vervolgens op een idee bracht. Hij zette dit idee om in een t-shirt en deed deze cadeau aan Gezienus ter motivatie.
Deze actie ging niet onopgemerkt voorbij en al snel vroegen meer mensen om zo’n shirt. Hierop besloten Wiljan en Gezienus een nieuw ontwerp te maken en deze als t-shirt te gaan verkopen. #CorsoShirt was geboren.
In 2018 volgde de doorstart. Onder het motto “we doen het goed, of we doen het niet” werd gezocht naar manieren om #CorsoShirt naar een hoger niveau te tillen. Het antwoord werd gevonden in het benaderen van andere ontwerpers uit diverse corso’s. Het team werd versterkt, het assortiment uitgebreid en een geslaagde actie was opnieuw het gevolg.